Status
Assalamualaikum.. In mood nk buat GA.. Do follow me k?! btw, tahun ni iolls SPM.. So, maybe susah sikit nak update. Sorry, kalau lambat reply. xoxo ;))

♥My Kiut Miut Banner Collections♥


Busy with school activities.. will update about ga later.. wait kay?! ^^

Friday 20 December 2013

Di Sini Kisah THE INHERITORS Bermula.....

Asssalamualaikum...
Korang  pernah dengar tak pasal cerita The Inheritors..?!?!
Ala... Cerita lakonan Lee Min Ho dengan Park Shin Hye tu la.. Isyy... Tak tahu jgk.. Herm.. Google je la..
Saya nak cakap yang Kim Woo Bin pun berlakon dalam cerita tu jgk.. HA HA..



Dalam cerita To The Beautiful You pun saya dah mula minat Kim Woo BIn sikit2.. Mungkin sebab watak dia yang ada kaitan dengan hidup saya membuatkan saya bertambah minat dengan dia.. Cara dia tunjukkan kasih sayang memang pelik.. Selalu buli Cha Eun Sang (lakonan Park Shin Hye).. Tapi tak boleh salahkan dia...Sebab dia mempunyai penderitaannya yang tersendiri.


MY FAV SCENE in this drama.
Jo Myung Soo (Park Hyungsik), Yoon Chan Young, and Lee Bo Na
Tak ingat episod berapa (ep.9 atau 10)..



Akhirnya, Kim Woo Bin lepaskan Park Shin Hye.. and,, [[SPLASH]]


p/s : Sebenarnya, semua episod dan semua babak is my fav.. HA HA.. Conclusion is I LOVE THIS DRAMA VERY MUCH..

Ni signature saya.. ^